Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Kdyby nebylo Majdanu  placeného z EU a USA, Krym by zůstal Ukrajině. Všechno se vším souvisí. Časem to vyjde najevo, kdo měl zájem o převrat na Ukrajině a spoustě lidí se to nebude líbit. Nějaké nuance už jsou.

2 8
možnosti
PU

P15e79t77r 32U41h15e21r

27. 3. 2014 12:53

Vas nazor vam neberu, je ale spatny...

5 3
možnosti
OM

Dočetl jsem to k tomu srovnání okupace naší země v 1968, pak jsem začal zvracet...."přijela vojska přesvědčovat populaci, že musí zůstat..." co bych mohl čekat od komouše a člena SNB ;-€

11 3
možnosti
JN

Huml - tedy teď jsi překvapil...

od člověka, co dokázal zkonit zákon o provozu na pozemních komunikacích - svoji hlavní oblast - bych nečekal chápání souvislostí v geopolitických věcech...

2 3
možnosti
MH

Pane Huml.

I já bezvýznamný bych mohl popravdě napsat co vy:

"U internetu jsem strávil desítky hodin. Viděl jsem neskutečné množství videí. Přečetl kupu článků, když jsem se snažil pochopit co se stalo a kde je pravda."

Také bych mohl být osočován z rusofilství, ač podle svého mínění jsem vyložený rusofob. Složitost a rafinovanost světové politiky snad nemá meze.

Závěry totožné. Špatné hnojení, dlouho dopředu, záruka špatné úrody, a pak nutnost ji nějak, i jakkoliv špatně, ale včas řešit. A schytat to. A ke škodě v podstatě obou stran. Jen ne lodivodů.

3 0
možnosti
Foto

vše souvisí se vším ...  a díky politickým, mediálním a už i sociálním manipulacím mají lež a nenávist pré

3 0
možnosti
PN
SV

Výborně napsané. Ale je mi jasné, že skupinka zdejších eurofanatiků vás nepochválí - ta má jen tu svou "pravdu".

V českém národě bude vždy skupina lidí, kteří budou vždy na straně vládnoucího establishmentu. Za komančů to byli komouši a nyní jsou to eurohujeři - mentálně ale stejná sorta lidí.

8 8
možnosti
JN

co dodat...máte naprostou pravdu

3 0
možnosti
JB

J30a22n 96B85u91r43i46a68n

25. 3. 2014 10:50

K Vaší tabulce odpovědí:

1)neoznačení vojáci zabránili chaosu a chránili obyvatele Krymu - mám malé dítě, které občas plesknu přes zadek, když provede něco špatného. Asi to tedy otočím, budu ho propleskávat preventivně.

2)srovnání s Anšlusem a obsazením Sudet - proč by měl být tak zásadní rozdíl v tom, že na Ukrajině neexistuje pořádná vláda? V Evropě je to běžné - viz třeba u nás Zemanova vláda. A navíc na Krymu byla legitimní vláda autonomní republiky.

3)referendum na Krymu - to myslíte vážně? Krym má jen 58 % Rusů (zbytek Ukrajinci a Tataři). Referenda se prý zúčastnilo 83 % lidí, 97 % chtělo jít k Rusku. Nikde jsem nezaznamenal prohlášení nějakého Tatara, že hlasoval pro Rusko. O Ukrajincich už nemluvě. Navíc cizí vojska během referenda, skleněné urny, no super volby!

Dál už snad jen to srovnávání s Kosovem - tam probíhala občanská válka cca 10 let - statisíce uprchlíků, desetitisíce mrtvých na obou stranách. Něco se udělat muselo. Jestli to bylo šťastné je věc jiná. Opravdu si myslíte, že něco podobného hrozilo i na Krymu?

Pane Humle, stydím se za to, že jste českým poslancem!

15 6
možnosti
TT

"Nikde jsem nezaznamenal prohlášení nějakého Tatara, že hlasoval pro Rusko. O Ukrajincich už nemluvě...."  já jsem to zaznamenal, ale jestli čtete jenom česká média, tak to jste to zaznamenat nemohl. vždy je dobré se zajímat o informace přímo od zdroje...a ty jsou na Krymu ne na iDnes

6 2
možnosti
JT

Podle této logiky by si Madaři měli počkat, až si v slovenských prezidentských volbách dají lidi po hubě a pak obsadit Zitný ostrov. Všechny body, tak jak je vyjmenováváte, na to sedí. Bravo, pane poslanče.

9 0
možnosti
JN

máte rád slovo logika?

zkuste na ní zapracovat... přečtěte si to znovu

1 3
možnosti
JD

J34a47n 40D19r19t87i40n45a

24. 3. 2014 21:19

Asi poznámka mimo mísu- ta dýmka na obrázku, to jsem viděl u Stalina a Gottwalda, není to nějaké poznávací znamení členů klanu? Co vede politika k tomu že se fotografuje s fajfkou?

9 4
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4066x
Poslanec, hájící zájmy občanů.

Seznam rubrik