Prý zuřím, když mi bylo odtaženo auto

S údivem čtu články, zejména na Aktuálně.cz a v Hospodářských novinách, jak jsem zblbnul v Poslanecké sněmovně a rozčiluji se, že mi bylo odtaženo auto. A dokonce jsem napsal emotivní mail vedení Sněmovny. Nu není tomu tak. Jsem nucen celý text dotyčného mailu zveřejnit, aby bylo jasno. 

Vážení,
vedení naší slovutné Sněmovny z vlastní iniciativy, tedy aniž by byli policií dotazováni, poslali policii přípis, kde je uvedeno, že parkovací karta PSP ČR krásně růžové barvy se státním znakem a hologramem je pouhý doklad pro parkování v ulici Sněmovní. 
Důsledek - bylo uvolněno odtahování a pokud ji necháte v modré zóně za sklem, je to pro policistu výzva k odtažení, Tato praxe byla zahájena tento týden!  Dokonce budete odtaženi přednostně, na to vemte jed, Jediné co používat nebudou jsou botičky, 
Co mi vadí - proč jsem tuto informaci nedostal od vedení Sněmovny?  Zítra pošlu kopii dopisu, který odešel z KPS.
Tak jsem splnil svou povinnost a dávám na vědomí, že se radikálně změnila praxe policie. Mezi námi, ocenil bych, kdyby to místo mě udělal někdo, koho jsem volil do vedení Sněmovny.

Tolik text mailu kolegům poslancům.

Tak a teď si odpovězte na otázky:

Kde v textu je, že mi vadí odtahování vozidel poslanců?  - Upozorňuji kolegy na změnu pravidel hry.

Kdo mohl z textu vyčíst, že jsem si stěžoval, že mi bylo odtaženo auto? Mimochodem bylo mi odtaženo auto? 

Druhý den jsem obdržel text přípisu, který odešel ze Sněmovny na Městskou policii. Vedení Sněmovny pod ním podepsáno nebylo a tak jediné, co bych změnil je výtka voleným místopředsedům a předsedovi PS. Jsou v tom nevinně a tímto se jim veřejně omlouvám. Dokonce jsem pochopil, že někdo z MP si vyžádal stanovisko ke kartě a obdržel poměrně strohou odpověď jednoho z úředníků. A tento dokument byl použit k aplikaci změny pravidel.

Z vývoje korespondence pak lze jen doložit, že je u pražské Městské policie problém s výkladem zákona. Odtahují sanitky, policejní auta detektivů při plnění zvláštních úkolů označená kartou, ministrů, cizích diplomatů, pokud není na místě a neprokáže se diplomatickým pasem. A začali to dělat bez jakéhokoliv upozornění. Pravidla byla změněna ze dne na den a sportovní hantýrkou uprostřed zápasu.

Protože se mi nelíbí, že jsou schopni odtáhnout sanitu, která přijede na zákrok k infarktu, nebo detektiva parkujícího před domem, kde došlo k trestnému činu nějaký demagogický vykladač práva je schopen "potrestat" odtažením služebního označeného vozidla, budu se tím problémem zabývat a opravdu navrhnu změnu zákona. Týká se to pochopitelně i poslanců. Většina není z Prahy a při výkonu mandátu jezdí z celé republiky a dodnes platilo, že parkovat krátkodobě lze i v rezidentních místech. Nejde vůbec o okolí Sněmovny. 

Sám jsem si vzal poučení. Přijmout zákon, že všichni po setmění musí mít na sobě reflexní prvky prostě nelze. Pojedete ve večerní róbě z plesu, porouchá se vám v poli auto, vystoupíte. Půjdete pěšky pro pomoc. Zastaví hlídka a bum. Na večerní toaletě nemáte odrazku a zaplatíte. Nu demagog je demagog.

 

Autor: Stanislav Huml | pátek 11.4.2014 15:40 | karma článku: 21,42 | přečteno: 4918x
  • Další články autora

Stanislav Huml

Kalašnikov volby nevyhrává

26.1.2016 v 22:49 | Karma: 41,64

Stanislav Huml

Jde o bezpečnost nebo o prachy?

9.12.2015 v 21:29 | Karma: 25,97

Stanislav Huml

Oděsa 2014 Memento

29.4.2015 v 22:46 | Karma: 36,53

Stanislav Huml

Až 150 na dálnici, ale jen někde

29.4.2015 v 21:32 | Karma: 13,53

Stanislav Huml

Jsou Rusové v EU podlidé?

27.3.2015 v 0:00 | Karma: 38,08

Stanislav Huml

Odmítám být užitečným idiotem

20.9.2014 v 20:30 | Karma: 37,73

Stanislav Huml

Zločin přetáčení tachometru

23.4.2014 v 23:30 | Karma: 22,57
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4066x
Poslanec, hájící zájmy občanů.

Seznam rubrik