Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Xenofob, nacista, vlastenec? Ne, normální člověk, občan, který neztratil pud sebezáchovy, zájem a starost o svou vlast a své potomky.

18 1
možnosti
ZJ

.... odhlédnu od vaši minulosti .... s tímhle článkem souhlasím R^. Je rozhodně lepší, než ten např. o Petře Kvitové!

3 0
možnosti
JM

soudruhu Humle, islám je jen jeden. není radikální a umírněný. je jen ISLÁM

5 0
možnosti
Foto

Pane Huml, i kdyz vas neznam, par vasich nazoru, tedy clanku jsem cetl v Parlamentnich Listech a i jinde.  Nejdrive jsem nevenoval moc pozornost. Posledni dobou me vase clanky zacaly zajmat. Libi se mi. Mate "koule" to rict na rovinu.

Jen na okraj, ta pisnicka, ve vasem blogu, "Zustan mi domovem" je krasna. Slysel jsem ji poprve a hned me zaujala. Nebydlim v Cechach, nybrz na Filipinach tak mnoho veci mi unika. Dekuji ale za tento clanek. Je jedno zda mate odpurce, i ja je mel, (psal jsem aktivne blogy zde na idnes.cz) a nedejte se odradit nejakym Siskou z Kanady. Do mne se navazel stale, vice k nemu nebudu dodavat. Budu vase clanky sledovat.  Poslanec a neboji se rict pravdu, to se ceni.

15 1
možnosti
PA

Už je pozdě. Stačí se podívat na pár diskuzních pořadů německé televize o současné situaci... Němečtí politici podle mě cítí naprosto mimořádnou příležitost se vypořádat s nacismem a udělat obrovské humanitární gesto. A vede to "Vaše" SPD - docela mě mrazí když slyším od jejich místopředsedy: "Za pár let už tu nebudou Češi, Francouzi, Němci, ale jen Evropané - o to se už postaráme". A to jim bohužel věřímRvEURv

9 1
možnosti
Foto

Petře spějeme zřejmě k totálnímu krachu. Začalo konečné odpočítávání.

3 0
možnosti
TT

Souhlasím, jinak bude válka a budou umírat naše děti. Téhle generaci se to ještě vyhne. "...jediná cesta jak z toho maléru ven je podrobit islám důkladné prověrce a pokud je v rozporu s naší Listinou práv a svobod, tedy s Ústavou, nekompromisně jej zakázat."

10 1
možnosti
Foto

To nejde, to popřete naše vlastní pilíře. Zakázat radikální větve ano.

0 0
možnosti
SS

Organ SNB a clan zlocinecke organisae (KSC) tu kaze ... Rv

5 14
možnosti
Foto

Sisko, ad hominem je ubohost.

2 3
možnosti
Foto

jen jestli to nejsou patrioti, jako v USA

0 0
možnosti

Možná to nevíš soudruhu, ale poměrově nejvíc neonacistů je dnes v Rusku....:-/

9 3
možnosti
LV

Jak definujete pojem "neonacista"?

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4066x
Poslanec, hájící zájmy občanů.

Seznam rubrik