Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P64a69v24e32l 53D10v74o42ř44á83k 5579975204140

Copak Oděsa, ale to nevíte, s. autore, že v obci Kirilovka (nedaleko Novorossijska) žijí Češi už asi 140 let a že jsou tam utlačováni? Není na čase, abychom tuto obec anektovali? Podnikněte neodkladné kroky!

Za blog ovšem antikarma! Rv

+2/−3
30.4.2015 14:19

J60i78ř32í 56Ř89e91z29n24í14k 4912252103705

Až se osamostatní a požádá NATO  o pomoc, tak ty Ukrajince zcela jistě proženeme.

+1/−1
30.4.2015 20:08
Foto

P96a77v54e16l 86M20a51c82h63a61č98e45k 5951822213

Podle toho, jak víte kdo, s kým, o čem a pro koho, tak jste tam musel být přítomen a osobně velet zásahu.

Pak mne přímo dojalo, jak se ujímáte těch nevinných kluků a holek na motorkách. 

Pod pláštíkem boje za mí a proti agresi se dá obhájit kdejaká válka, intervence a anexe.

Jděte do háje..

+5/−1
30.4.2015 9:58

P17a42v42e15l 25Z21e39m85a38n 7562222880446

shrnutí Ukrajinských bolavých míst do jednoho článku, uff to bude výživná a  "zajímavá diskuse" (opakování stokrát vyřčeného z obou stran..., nálepkování,....), 

ps: někdo by nakonec mohl udělat jmenný seznam nácků, protože do toho ohraného kolotoče se zapojí zřejmě jen ti nejvytrvalejší a nejagresivnější :-/

+1/−1
30.4.2015 9:31

P50e65t31r 16Š52e39v76č64í89k 4775709875677

"obyvatelé Oděsy byli vražděni bandou lidí se zakrytými tvářemi" se svatojiřskými stužkami prorusáků, zajímavé....

+6/−1
30.4.2015 8:31

B30e96d27ř33i20c92h 19T18ě16š70í59n20s84k58ý 6672903251587

komunista, policajt, konspirator a politický turista zde v hrdlo lže, no co už, že by tento někdy mluvil pravdu je nepravděpodobné

+7/−5
30.4.2015 8:07

K30a17r42l97a 39Ř91á92p66k15o56v27á 4642709270566

Ač je to pan Huml nebo kdokoli jiný, jsem vždy na straně pravdy a dávám karmu. R^

+6/−7
30.4.2015 7:31

A90l41e67š 14M46o28r79b36i44c93e70r 2959662795181

Trochu mi hlava nebere tu první fotku v článku, která má zřejmě dokazovat, jak maskovaní ukrajinští fašisté s pistolemi v ruce už před masakrem v Domě odborů terorizují nevinné občany Oděsy.............. - jen mi hlava nebere, proč má jeden z maskovaných násilníků na rukávě svatojiřskou stužku, jasný to znak proruských?

Jo vlastně, já zapomněl -- byla to rafinovaná hra Pravého sektoru, který se nesmírně lstivě maskoval za proruské, aby mohl napadnout nevinné ukrajince, a pak to svést na Rusko................... to dá rozum!

A ještě pár fotek z toho dne plného násilí:

---------------------------------

http://img98.rajce.idnes.cz/d9802/9/9236/9236003_4cd4d395a57358b22ab5b1bde3af1413/images/odesa_-_vojaci_v_utajeni_2.jpg?ver=2

--------------------------------

http://img98.rajce.idnes.cz/d9802/9/9236/9236003_4cd4d395a57358b22ab5b1bde3af1413/images/odesa_-_vojaci_v_utajeni.jpg?ver=2

------------------------------

+7/−1
30.4.2015 7:23

J73i73ř29í 95Ř66e59z86n98í86k 4402272363135

Přesně, šlo o kamufláž, někdo se zde záměrně maskoval za proruské separatisty.

Kdyby tomu bylo opačně, tak by se snad ti fašisti tou svatojiřskou stužku nevyzdobili.

Podal jste důkaz, jak to bylo. Samotnému Vám to došlo.

+5/−6
30.4.2015 7:28

A60l88e16š 87M91o38r67b35i32c21e22r 2559502805971

No, vy patrně nemáte ani páru, co se v Oděse ten den dělo, že tam byly dvě velké manifestace na různých místech, jedna proruská, jejíž členové byli vyzdobeni rudými a svatojiřskými stužkami, druhá proukrajinská.

A právě část té proruské se přesunula až proukrajinským a napadli je, přičemž zastřelili 4 lidi a spoustu dalších zmlátili............... a pak se to rozjelo.......................

Vy prostě máte svou konspirační teorii o pravém sektoru lstivě maskovaném za proruské, kteří to celé rafinovaně zařídili tak, aby to nakonec vypadalo, že jsou proukrajinští ti největší fašisté a řezníci.............................. mazané!

Inu, proti gustu............................

+6/−1
30.4.2015 7:42

J13i68ř94í 36Ř86e95z81n52í45k 4742592963135

Ale vy právě sdělujete světu, že to celé bylo zařízeno a nafoceno  tak, že největšími fašisty a řezníky jsou ti proruští.

A jak jsem řekl jinde, v každém případě nese odpovědnost kyjevská vláda.

+4/−2
30.4.2015 7:48

A42l80e72š 29M91o75r74b54i87c81e13r 2389212825501

Ne, jen říkám, že mezi proruskými byly vyzbrojené úderky tvořené tvrdým jádrem, které odstartovaly násilí.

Že jim pupkatí neozbrojení strejdové v policejních uniformách v tom zpočátku nezabránili, stejně jako nezabránili později masakru u Domu odborů, byla samozřejmě chyba - v tom s vámi souhlasím.

Ale ty vaše teorie o proukrajinských, maskovaných za proruské, kteří napadli proukrajinské, aby to svedli na proruské............................ to je na mě trochu moc. :-P

+1/−1
30.4.2015 7:58

J62i16ř50í 26Ř77e88z94n28í44k 4902482163785

Především vám sděluji, že to, co uvádíte jako důkaz existence proruských komand, vraždících vlastní lidi, vůbec nemusí být důkazem.

+3/−1
30.4.2015 8:59

A46l70e23š 42M41o63r92b51i47c92e62r 2739162525251

Už jsem to psal níže:

Ty dvě fotky jsou z jisté fotoreportáže, uveřejněné na napaki.livejournal.com těsně po těch událostech.

Je to spousta fotek v časovém sledu, kdy autor zároveň popisuje, kde se pohyboval a proč. Zpravodajci mají systém vyhodnocování důvěryhodnosti zdrojů a tohle by mělo vysoký stupeň. Řečeno ve stručnosti - nafotil to člověk, který rád fotí, ale který se k těm událostem jen připletl. K místům nejtvrdších bitek se neodvážil, a když je obcházel, nafotil i ty dvě.

Ten den v Oděse operovaly ozbrojené party velkoruských nacionalistů, kteří jsou přesvědčeni, že Oděsa je ruské město.

A oni rozpoutali násilí.

Což - znova opakuji - nijak neomlouvá to, co se stalo na Kulikově poli.

Jen to vše není tak černobílé, jak to vidíte vy.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, na tom článku poslance Humla mi v podstatě nevadí, co vyčítá Ukrajincům - řádění ultranaconalistů, protože souhlasím, že je odporné, ale že vidí Rusko jako něco lepšího.

Vždyť ta jeho poznámka o Nočních vlcích jako o "klucích a holkách" blablabla, je k smíchu............... to jsou právě ultranacionalisté a velkoruští šovinisté jako vyšití!

+2/0
30.4.2015 9:24

I85v91o 96H74l23a40v88ů38n34ě43k 1289240469618

Nepříjde vám to trochu faux pas, když volá po omezení fašismu komunista, čili člen stejné sebranky?

+5/−4
30.4.2015 6:54

J37i37ř53í 69Ř94e18z26n68í70k 4962572883985

Pokud je mi známo, tak v socialistickém Československu platil zákon o zákazu propagace a podpory fašismu a nacismu pod hrozbou trestního stíhání.

Takže nevím, čemu se divíte?

+5/−1
30.4.2015 7:30

P25e23t86r 51V71y45s79o42č52a92n 7738910470566

Rozumný názorR^

+4/−6
30.4.2015 6:50

J42i88ř98í 22K49i55n89d19l 2648197143207

Na žádost Kyjeva proběhlo nestranné vyšetřování,kterého se zúčastnili vyšetřovatelé t celé Evropy. Při ohledání místa činu bylokonstatováno, že šest lidí zemřelo na následky střelného poranění, třicet dvase otrávilo a deset zahynulo pádem z okna. Převážně se jednalo o proruskéseparatisty, ale zemřelo také sedm žen a jedno dítě a většina obětí pocházelaz Oděsy. Požár v budově byl založen uvnitř budovy, nikoliv z venku.To potvrdila policie i zpráva pozorovatelů OBSE.( kde je členem Rusko) Tedy požár nebyl založenútočníky, ale těmi, co byli uvnitř budovy. Vyšetřovatelé z Evropy našliv budově lahve se zápalnou směsí a kanystry se zbytky hořlavé látky. Podlepolicistů a pozorovatelů OBSE incident byl vyprovokován proruskýmiaktivistkami. Pokud se jedná o fotografie dodané Ruskem, není jasné, kde jevzalo. Z fotografií je zřejmé, oběti neuhořely přirozeně, ale že je někdopolil v oblasti hlavy hořlavou látkou. Fotografie zachycují oběti, kterémají spálenou hlavu a přitom leží v místnosti, kde nedošlo k požáru. Stěly bylo podle dalších fotografií manipulováno, protože jsou za nimi stopy potáhnutí. Jedna z obětí, těhotná žena, je vyfotografována na stole a kolem krkují vede šňůra. V místnosti jsou stopy po zápasu, nikoli však po požáru. Ženatedy zemřela následkem uškrcení. Další snímky poukazují na to, že oběti bylyněkolikrát střeleny do hlavy.

+8/−2
30.4.2015 6:41

J43i97ř27í 30Ř10e27z33n41í73k 4242462903555

To je všechno pěkné, ale jak to, že se tam tedy vyskytovali v okolí vůbec nějací Ukrajinci, na které tedy mohlo padnout podezření.

Neustále opakuji, že základní problém spočívá v tom, že ukrajinská vláda není schopna zajistit stejnou míru bezpečnosti pro všechny obyvatele na svém údajně vlastním území. Takže vždy je přinejmenším systémovým viníkem ukrajinská vláda.  A od takové vlády se má právo každý trhnout. A je úplně jedno, zda se do toho montuje někdo zvnějšku. Stát má povinnost oddolávat podobným tlakům, a to bez následků na životech pro obyvatele, které chrání. Nikdy nesmíte prolít cizí krev zvláště ne jako první, toliko vlastní. To je základní zákonitost non plus ultra.

Navíc tím, že zdůrazníte, že ty oběti byly napadeny někým uvnitř, vůbec to přece nemusí znamenat, že šlo o proruské separatisty, ale někdo se takto mohl maskovat.

Jde tu tedy o stejný typ událostí, které přece vedly k arabskému jaru.

+6/−5
30.4.2015 7:21

S77t66a29n84d44a 79N76o57v61á83k 8789713836184

:-)   Napsal jste to výborně! ODěsa byla také jedním z momentů, který ještě více podpořil nenávist ke Kyjevu! A že po Vás pěkně plivou? Také  z Kanady a to ještě čekám na tapetářku a její vyjádření !  R^R^R^

+4/−7
30.4.2015 5:52

V43i19k15t58o76r 46K60l11o80u24d32a 3913554687155

Vsimli jste si, ze se primeri nedodrzuje. Dle ceskych medii "vypukly boje." Vypukly ovsem v oblasti, ktera byla pod separatistickou kontrolou, v dobe podepsani primeri. jak tedy asi mohly vypuknout?  Bojovat pozemni boje se da jen s protivnikem, ktery je pritomen. Separatiste se nemuseli nikam presouvat uz tam byli.

Kdo se zjevne presunul (zjevne smerem na vychod) byl nepritel separatistu, a tudiz "vypukly boje." Takze pokud by bylo oznameno "kijevsti napadli separatisty, a tudiz nedodrzuji smluvene primeri" bylo by to jasne hned.

No nic, jen, ze je treba zase cist mezi radky...

No a ze se ovcane boji nocnich vlku me vubec neprekvapuje.:-)

0/0
30.4.2015 3:26
Foto

P82ř27e51m17y66s70l 88O69n34d29r39a 6370625811244

Je to ostatně logické, že budou kremlini volat, aby byla Oděsa připojena k Rusku, protože dokud Rusko nezíská pod sebe Oděsu, tak má Evropa pořád přístup k obrovskému černomořskému terminálu na plyn a ropu, který dokáže, co se ropy týče, bez problému pokrýt výpadek z Ruska. Proto jakmile první separatista vystřelí na Oděsu, tak doufám, že v Bruselu zavládne konečně rozum a pošlou na Ukrajinu tak 20 tankových divizí, aby bylo jasno, že hranice se respektují. Rusům taky nikdo nebere Königsberg, i když je to blbost daná pouze koncem 2.sv války, která má pouze vojenskou logiku...

+3/−3
29.4.2015 23:48
Foto

O47t58t26o 19Č89e32r67n64ý 3695535937752

20 tankových divizí? A kde by je sebrali?Více takových stratégů. Takoví zavelí jen jednou....

+4/0
29.4.2015 23:53
Foto

P84ř14e61m52y33s18l 51O77n65d37r63a 6260465531484

Tak velení bych přenechal zkušeným a můj počet divizí nemusíte nutně brát doslova. Představte si zkrátka dostatečně velký počet vojsk, aby když se podepíše Minsk II, III nebo X, tak se zkrátka bude respektovat a žádná další území se nebudou zabírat. Jestli na to postačí 2 pluky pozemních sil, tak prosím...

+1/−1
29.4.2015 23:57

J80i38ř46í 19Ř97e29z66n76í72k 4742462773825

Myslíte si, že Oděsané, kteří budou nosit kytičky na hroby těch obětí toho masakru, budou s láskou myslet na vládu v Kyjevě?

+5/−1
30.4.2015 2:04

I24v61o 81H62l71a94v13ů65n71ě76k 1169290209148

Já myslím, že ti okupanti moc obdivovatelů nemají. Minimálně je to patrné z dalšího vývoje v Oděse.

+2/−2
30.4.2015 6:47

J57a20r93a 10R71a46n83k 1861366329441

Zeptejte se ruskych matek padlych zelenych dovolenkaru:-/

0/0
30.4.2015 21:10

J95a56r28o36s88l76a85v 39F68i62š14e54r 8105549505501

Už tady soudruh policajt dlouho nebyl, ne že byste mi chyběl, článek plný lží, jak to jen vy komunisté umíteRv A zapomněl jste k té fotce upálené ženy napsat, že byla těhotná, další lež.

O incidentu v Oděse se ví, že ho vyprovokovali proruští aktivisté, kteří po lidech demonstrujících za jednotnou, Ukrajinu stříleli ostrými. Čtyři lidi zabili. Lidé se, většinou marně dožadovali, aby oděská milice proti střelcům zasáhla. Několik jich zadrželi. Ale spíše vystupovali jako ochranka proruských vrahounů, než jako ukrajinští policisté. Lidé pak vzali "spravedlnost" do svých rukou. Přesunuli se k Domu odborů, kde měli ruští a proruští aktivisté svou centrálu. Tam zničili několik stanů, v nichž bylo jakési agitační středisko putinovců. Ze střechy budovy přitom na ně někdo - zřejmě Rusové - začal házet "molotovovy koktejly". Zajímavé je, že nejvíce obětí požáru bylo nalezeno uvnitř budovy, kam nikdo z ukrajinských demonstrantů nemohl případným "molotovem" dohodit. Působí to tak, že uvnitř byly uskladněny zásoby hořlavin, a možná neopatrnou manipulací došlo k výbuchu a požáru, v něhož se nedalo uniknout...

+14/−8
29.4.2015 23:20

S81i18d61n40e89y 87S24i19s65k78a 3747742412975

Soudruh organ Verejne Bezpecnosti (hluchavka Huml) se projevil ... ;-D

+4/−5
29.4.2015 23:28

V37á35c59l28a75v 47K84u38d82r10n30a 8889505503536

A jaký organ jste Vy ?;-)

0/0
30.4.2015 21:24
Foto

S64t92a54n30i94s11l77a73v 90H53u17m41l 6195701191111

Pane Fišer, bylo to přesně naopak, ale žijte si klidně v nevědomosti, když vám to dělá dobře, proč ne.

+8/−7
29.4.2015 23:32

S21i97d70n35e77y 94S81i77s12k64a 3537352612205

Psali ve vasi oblibene Moskevske Pravde? Ci to vyhlasil TASS??

+5/−6
29.4.2015 23:34

A46l73e65š 10M84o29r53b45i96c58e60r 2679732675161

O tom, že jako první měli ten nešťastný den na rukou krev proruští, existuje spousta důkazů. Nijak to neomlouvá, co se stalo v Domě odborů, ale je to tak. Na Kulikově poli se vraždilo až večer, ale každý si přece pamatuje, že nepokoje probíhaly už přes den a že tam byli mrtví a ranění na proukrajinské straně.

Že o tom poslanec českého parlamentu v klidu prohlásí, že "to bylo přesně naopak", je děs.

+7/−4
30.4.2015 5:40

J75i67ř72í 97Ř19e89z79n24í74k 4692212763275

Právě že je podezřelé, že existuje spousta důkazů, že měli na rukou krev ti proruští. Dokonce tak zjevných, jako jsou fota.

0/−1
30.4.2015 7:50

A40l57e52š 22M80o52r70b67i52c69e34r 2809662625721

Ty dvě fotky jsou z jisté fotoreportáže, uveřejněné na napaki.livejournal.com těsně po těch událostech.

Je to spousta fotek v časovém sledu, kdy autor zároveň popisuje, kde se pohyboval a proč. Zpravodajci mají systém vyhodnocování důvěryhodnosti zdrojů a tohle by mělo vysoký stupeň. Řečeno ve stručnosti - nafotil to člověk, který rád fotí, ale který se k těm událostem jen připletl. K místům nejtvrdších bitek se neodvážil, a když je obcházel, nafotil i ty dvě.

Ten den v Oděse operovaly ozbrojené party velkoruských nacionalistů, kteří jsou přesvědčeni, že Oděsa je ruské město.

A oni rozpoutali násilí.

Což - znova opakuji - nijak neomlouvá to, co se stalo na Kulikově poli.

Jen to vše není tak černobílé, jak to vidí pan poslanec.

+1/0
30.4.2015 8:58

P75e26t37r 17Š20e95v88č84í61k 4635109205667

Přesně naopak? Jak to můžete říct? Vždyť tato událost ještě nebyla vyšetřena a to co proniklo na veřejnost, dává za pravdu spíše panu Fišerovi.

+2/0
30.4.2015 8:34

P58e89t40r 73U52h35e15r 1496166483855

kdo ti, vyhozený policajte humle, řekl, že to bylo přesně naopak? kde máš svůj zdroj nebo jsi tam snad byl?

+3/0
30.4.2015 9:09
Foto

O30t96t48o 32Č97e48r26n51ý 3375165487582

Své sny tu nemusíte vykládat.

+5/−2
29.4.2015 23:56

J42i13ř66í 31Ř50e71z89n58í80k 4422142183625

Klíčové pro výklad událostí jsou tyto vaše věty:

"Lidé se, většinou marně dožadovali, aby oděská milice proti střelcům zasáhla. Několik jich zadrželi. Ale spíše vystupovali jako ochranka proruských vrahounů, než jako ukrajinští policisté".

Pokud to bylo takto, pak je za masakr v Oděse plně odpovědná vláda v Kyjevě, která nemá ani v jednotlivých regionech situaci pod kontrolou.

Pak se samozřejmě mají právo tyto regiony od toho téměř zhrouceného státu odtrhnout.

+3/−3
30.4.2015 1:37

I38v59o 38B41o57u33š68e 5772507858

Vaše logika je fascinující.....

+1/−2
30.4.2015 6:38

J23i57ř66í 86Ř23e46z58n81í59k 4202412973695

A proč jste tedy nepředvedl lepší? Prostě platí zásada, že nikdy jako stát nesmíte jako první prolít krev svých vlastních obyvatel, protože tím rušíte fikci jednomyslného pasivního souhlasu s panujícím režimem.

+3/−1
30.4.2015 7:24
Foto

J85i14ř63í 76H26e88r15m87á92n40e69k 4686882862200

Omluva za MINUS. Mobil.

0/0
30.4.2015 7:43

J79i82ř78í 79Ř90e26z53n72í83k 4842762213315

Ale já vám za to děkuji, sbírám mínusy rád, alespoň vím, že se odlišuji od ostatních.

0/0
30.4.2015 7:52

P59e53t96r 30U40h88e52r 1376926563525

ty máš zvláštní mobil, agente, prohazuje se ti plus s minusem :-P

+1/0
30.4.2015 9:10



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.