Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

je zcela nepodstatné co odmítáte, podstatné je zda jste užitečný idiot či nejste ale o tom si jistě obrázek každý udělá sám

3 1
možnosti

Idiot jste, užitečný ne, tak nevím, na co si stěžujeteRv

4 2
možnosti

Hmmm ... A co myslíte, že jste Vy, s tím heslem, pro Schwarzenberga?

3 2
možnosti

Je docela smutné číst tady věty slabé-duchem (což nemá nic společného s formálním vzděláním či hodnotou IQ dle nějakých tabulek, ale s přirozenou moudrostí, rozumností-lidskostí), myšlenkově velmi chudé příspěvky pseudointelektuálů, kteří místo argumentu mají jen urážky. Je to obdoba pranýřování "společensky nevhodných" z 50.let či "kontrarevolucionářů" z dob normalizace. Tato metoda se dále používá i v naší době, bohužel :-(. Ne nadarmo vznikl termín "presstytut/ka" či "ovčan". To nepíšu jako urážku, ale jako výrazy vystihující podstatu věci.

Vám pane Humle přeju dostatek sil a vnitřní vyrovnanosti ke snášení této dehonestace (jistě jí bude ještě mnohem více, než dost a snad to ustojíte) a ještě více síly dále vyjadřovat své opravdu upřimné mínění (navzdory ovčanskému proudu) i intuice k vycítění pravdivých impulzů... i když nikdo nejsme neomylný. R^

4 2
možnosti

Souhlasím s vámi. "Číst tady věty slabé-duchem" z produkce pna Humla je skutečně nesnesitelné. Dopraváci si vždycky mysleli, že mají patent na rozum. A jak je vidět, nic se nezměnilo.

2 2
možnosti

Ale jste užitečný, nebojte se. Jste užitečný svým chlebodárcům.

3 2
možnosti

Souhlasím s panem Humlem. Přeci není možné věřit v touto oficiální verzí 11. září - https://www.youtube.com/watch?v=dIdJuAtGU548-o

3 1
možnosti

Správný pokyn pro užitečné i neužitečné...

0 1
možnosti

Tak buďte neužitečným ... ;-)

2 1
možnosti

Když padala dvojčata, sledoval jsem to v televizi. Pak jsem asi 10 dnů prohlížel kdejaká další videa. Nedalo mi to spát, mám blízko ke stavební fyzice, co jsem viděl a slyšel si hrubě neodpovídalo.  Po těch 10 dnech jsem došel k nezvratnému ("konspiračnímu") závěru. Za ty roky od té doby jsem pak prohlédl snad stovky dalších poznatků a názorů - a je to tak. Ač jinak naprosto neuvěřitelné.

Svět je úplně jiný než jak se nám na první až devátý pohled zdá.

4 2
možnosti
Foto

ano, je dutý a uvnitř je ještě jeden, větší než ten vnější

7 1
možnosti

Nedomnívám se, že je pan Huml užitečný.

2 3
možnosti
Foto

Otřesná videa. Obecně nejsem příznivcem konspiračních teoriíí.

Pochybnosti o oficiální verzi o letadle, které naletělo do Pentagonu, jsem viděl již před lety ve francouzském filmu v televizi. Už si nepamatuji, kde to bylo. Bylo to však na poměrně spolehlivé stanici jako je France 2, Discovey, BBC nebo nizozemské veřejnoprávní televize. Na nespolehlivé stanice nebo pořady se nedívám, i když člověk nikdy neví, co je a není a do jaké míry spolehlivé nebo nespolehlivé. Příliš konspirační teorie nesleduji a proto jsem pochybnosti o pádu budovy 7, jak je to ukázáno v jednom z videí na tomto blogu neznal. Z těch videí se mi zdá celkem jasné, že šlo o řízenou demolici. Říká to dle videa i hodně expertů. Důvodem mohla být např. vědomá likvidaci dokumentů o ENRONu.

Tímto pro dnes s toto problematikou končím. Je neděle a nechci si neděli nadále kazit. Na druhou stranu je to smutné. Tyto věci by se měly objasnit. Jinak jsme jako dobytek, např. v Africe. Jistě jste viděli, jak lvi napadají zebry, jednu uloví a ostatní zebry se zdánlivě klidně pasou o kus dál, když lev ulovenu zebru žere. Co si ty ostatní zebry myslí, pokud si o tom vůbec něco myslí? Jsou rády, že lev nežere je? Nebo si radši nemyslí nic, nebo to tak ani nevnímají?

Pan Humll není poslanec za politickou stranu, kterou bych volil. Frapantní však je (je to stará známá věc), že tak jako pravicové strany zpravidla právem kritizovaly a kritizují komunisty a levici, tak zase levicové strany někdy právem kritizují, co se děje v kapitalismu a reálné demokracii. Kapitalismus a reálná demokracie mi vyhovuje lépe než komunismus. Již přes 30 let žiji v zahraničí. Pracoval jsem zde téměř 30 let, nizozemskou společnost celkem znám a jako informatik, který pracoval pro různé organizace a firmy také vím, jaké divné věci se někdy dějí např. ve velkých pojišťovnách a ve státní správě. Teď jsem v důchodu a jsem rád, že jsem v důchodu. Zdá se, že situace se zhoršuje, že před 30 lety zde bylo vše čestnější a vliv kapitálu byl menší.

5 2
možnosti

D54a10v44i30d 70H61r86b53e20k

21. 9. 2014 11:28

Jedno musím uznat. Válka ještě ani nezačala (a doufám, že nezačne), ale pan Huml již ví, že zradí vlast a spojenecké smlouvy a raději tam k tomu se přichýlí dubisku. ;-D;-D

5 2
možnosti

D73a20v74i89d 31H86r69b11e80k

21. 9. 2014 12:54

Copak Chrástku, neznáte klasika? Já zapomněl, vzdělání se ve vaších kruzích nenosí.;-D;-D

8 1
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4066x
Poslanec, hájící zájmy občanů.

Seznam rubrik