Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e15t98r 75S48k40á94c30e77l 6714659449

"Upozporňuji, že to je právnický text a je třeba jej srovnat se současným zněním zákona. Bude to zřejmě spíš pro zdatnější z Vás."

Upozporňuji za chybičku, stane se. Ale jde mi nyní o obsah uvedené věty vzešlé z Vašeho "pera", z mysli. Asi Vás vychovatelé práva neučili, že "právo je člověku vrozené, již pouhým rozumem poznatelné"! Pod tímto sloganem byl již počátkem 19.století sestaven na svou dobu dokonalý trestní zákoník, který jako celek vydržel až do roku 1948.

Takže už aby volby vyhráli NEparlamentní strany, zvláště ty, co slibují zjednodušení zákonů, odstranění novel a přílepků. Právo, tedy texty zákonů se přiblíží občanům a ne "zdatnějším z vás"...R^

0/0
27.5.2014 18:06
Foto

S11t82a88n87i35s49l65a14v 35H94u45m62l 6985241371791

kritika na první pohled zdá se býti dobrou, leč svědčí o tom, že jste to ani nepřečetl. Škoda. Pozměňovací návrh nejde napsat jednoduše, byť celek pak je srozumitelný každému, ale nutné sesadit s celkem. A já to na tom odkazu opravdu udělal, milý kritiku, který ani nečtete co kritizujete. Smutné.

0/0
27.5.2014 22:32

T14o90m82á79š 73Z31e10m85a61n 3215378574795

Jsem velice rád, že jste se stal obětí "Humlozákomů" typu "omezení osoby blízké"(též právo nebýt trestán za nevypovídání + presumpce neviny) a předražené odtahy vozidel z modrých zón, kde by stačil papírek za stěračem prootže k omezení provozu tím nedochází.

Teď už jen doufám, že dostanete pokutu za jízdu vražedných 55km/h mezi závodištěm a vrakovištěm na Chuchelské radiále a vstoupíte tak plně do klubu "pyrátů".

0/0
26.5.2014 15:03
Foto

S78t79a98n46i55s46l81a16v 73H13u40m37l 6905381881681

Jste zdravě škodolibý. A musím opakovat, "osoba blízká" v tomto znění není můj návrh a ani jsem pro ni nehlasoval. Byl jsem pro ryzí Holandský model, který je výrazně liberálnější. "Na svědomí" mám zimní pneumatiky, a povinnou dopravní výchovu ve školách.

0/0
26.5.2014 21:06

P46e76t33r 13S25k25á85c88e84l 6704799829

Tak těmi pneumatiky se moc nechlubte. Jistě i Vy víte, že ve Finsku jsou v zimě autocvičiště a na nich adepti jezdí tak dlouho, až se jim něco přihodí. Potom si říkají "řidič", mají zkušenost.Takže až se zjistí, že i zimní pneumatiky nezamezí nehodám, navrhnete pásy? Prozatím pryžové, potom v vanadia, až třeba v roce 2020. Výrobci a pneuservisy (pásoservisy) Vám jistě zatleskají...R^

0/0
27.5.2014 18:00
Foto

S12t36a23n21i18s34l55a25v 45H25u52m76l 6545721401871

U nás jsou taky cvičiště. Myslíte, že bychom je měli dát povinně? I Vám?

0/0
27.5.2014 22:37

M51a52r81t91i21n 26D25a44n14i53e63l 3636922209614

Odtahování vozidel tam, kde by to stačilo řešit botiškou je absolutní nesmysl. Vždy se ptám: Komu to slouží? Komu slouží čistit ulice pár dní před tím, než popadá listí? Ale je to vynikající kšeft: Stovky lidí zalatí pár tisíc, protože nejde nezaplatit, protože nejde nikde zaparkovat. Praha to má vlastně zadarmo. firma si přijde na pěkný peníze a ten, kdo zadává zakázky dostane pár melounů. vynikající kšeft pro všechny kromě nás všech. 

Takže: Ano, jednoznačně zákaz odtahování tam, kde je možno dát botičku. 

Zajímavé je, že tam, kde parkuji bylo několik let auto vrak, které nebylo možno odtáhnout. Jak to? 

Ano jednoznačně po 3 letech už se nemá evidovat. 

A to, že jste dostal tolik negativních stanovisek - možná by stálo se zamyslet, jak je to s tím papalášstvím a zda jste k němu nepřispěl. Nevím, Takže neodsuzuji. Ale stejný pocit vůči papalášům mám také.

+1/0
26.5.2014 12:02
Foto

S84t66a98n13i47s89l29a28v 66H81u72m32l 6305331551581

hází nás všechny do jednoho pytle. S tím nic nenadělám a jen se tím "bavím".

0/0
26.5.2014 21:07

V51i83k97t46o42r 87N86o71v85á20k 4777176630690

Takže z diskuse jsem se od soudruha Humla dozvěděl:

1. Nikdo ten jeho článek nečetl

2. Polovina lidí trpí dislexií, ta druhá dyslexií

3. Diskutující jsou hlupáci

Co jsem se ovšem nedozvěděl, je byť jediná odpověď na dotazy... Bravo...

0/0
25.5.2014 16:27
Foto

S91t31a35n63i66s20l54a69v 92H96u32m33l 6245191471921

na který dotaz jsem neodpovědě?

0/0
25.5.2014 20:50
Foto

K93a20r57e94l 21R78a93d73a 9289964786377

Rozumnější by bylo zrušit městskou policii a tu státní vyhnat z kanceláří na ulici.

+2/0
25.5.2014 16:15

A26r36n21o22š64t 96K89o50b96y66k66a 9459139818900

Klíčová věc je, že by na modrých zónách mělo být možno zastavit na 30?60 minut jen na parkovací hodiny za okénkem. A na delší lhůtu by mělo být možno zakoupit v každé trafice parkovací lístek... Už kvůli místním obchodníkům. Asi by měla být nějaká možnost i pro pohotovostní lékaře, lékaře na návštěvách, atd..

Diplomatická vozidla mají mít ze smluv ochranu a tomu se nelze vyhnout. New York občas publikuje, kolik mu dluží cizí země na pokutách za zastoupení při OSN.

+3/0
25.5.2014 10:53
Foto

S10t24a18n72i77s33l92a26v 66H58u67m57l 6225361611441

mám ohlas, který volá po úplném zrušení modrých zón. Ten Váš návrh je výrazně lepší. Díky, beru do Sněmovny

0/0
25.5.2014 11:45

P69a40v27e53l 66O84b20d68r27ž29á95l94e37k 6536214918392

Ono o přístupu Prahy k parkování vypovídá i míra arogance administrativy kolem ... sice existuje stírací parkovací karta do modré zóny (cenu ponechme stranou), ovšem koupit se dá pouze osobně, pouze na 4 (donedávna jedinném) místech v Praze, samozřejmě obehnaných modrými zónami a navíc jen jen za hotovost.

Tedy nečekejme jakoukoliv snahu či vstřícnost od Magistrátu - pokud mu něco nenakáže zákon, neudělá to.

0/0
25.5.2014 20:17

A87r93n58o19š33t 11K14o32b19y54k62a 9959499768230

MP zahájily před lety odtah vozidla v němž sedělo dítě... Oni si ho nevšimli.

Matka dítěte tehdy musela zaparkovat před školou v centru a vyzvednout dítě z družiny (šlo o nespádovou školu, kam vozí děti z velké části města), druhé dítě bylo nemocné, tak ho nechtěla brát dovnitř, ale ani nechat doma.

Než se vrátili, bylo auto ve vzduchu i s dítětem....

0/0
25.5.2014 10:53
Foto

V45l31a95s15t84a 38C34o24u14f49a55l 7577369979885

Tak oni udělají zákon, policie podle něj jedná a když se jich to dotkne, tak je najednou ten zákon špatný. To je naprostá ztráta sebereflexe.

+1/0
25.5.2014 10:17

M23i47r75o27s34l42a12v 34U46r39b23a30n 1566407561719

S clankem ovsem v zasade souhlasim..

0/0
25.5.2014 8:28

M77i52r81o59s15l56a16v 16U11r62b78a54n 1696767531769

Co se dle meho za ctvrt stoleti od prevratu nezmenilo je to, ze nekteri se povazuji stale za rovnejsi. Jedinou vyjimka, ktera je dle meho bez diskuse, jsou vozidla IZS. Jakekoliv dalsi vyjimky typu "ja jsem poslanec" ci "ja jsem senator" povazuji opet za projev papalasstvi.

+7/0
25.5.2014 8:21

P34a30v40e25l 30O31b51d79r42ž95á59l74e71k 6176774828562

Popravdě se vždy bavím, když na pány poslance dopadnou důsledky toho, co sami způsobili - a s čím pak "normální" lidé bojují dnes a deně.

Zeptejme se - kdo dal městským strážníkům takové pravomoci? Díky komu jsou dnes městské policie mnohde čistě výběrčí místních daní k naplnění obecního rozpočtu (službou u radaru na 3 směny, nebo odtahováním jak na běžícím páse)?

MP Praha je svým fanatickým přístupem k odtahům, a absolutně arogantní a realitu nerespektující kartovou politikou známa už mnoho let, ovšem dokud nezačali odtahovat i auta poslanců - nikoho z našich volených zástupců to nezajímalo.

A co se týše problémů s přestupky a jejich zpětného přezkoumávání - většina problémů v téhle oblasti je způsobena tím, že na přestupkových odborech pověřených obcí bývá právník jen jeho vedoucí a zbytek osazenstva má sotva Bc. z veřejnosprávní činnosti, nebo pseudotitul DiS. z něčeho podobného. Podle toho samozřejmě i kvalita jejich rozhodnutí (a možnost je napadnout skutečným právníkem) vypadá. Tam by se mělo začít a pak teprve řešit následky.

+1/0
24.5.2014 22:18
Foto

S77t76a15n53i48s82l65a40v 68H25u70m63l 6565641681851

S tím úvodem víceméně souhlas. K těm právníkům. Do bodového systému se zapisují všechny relevantní delikty. Ať jsou vyřešeny blokově nebo ve správním řízení. Do systému to nemusí vkládat právník. Stačí středoškolák. Dostane papír, kde je něco napsáno a on to přepíše. Problém nastane v momentě, kdy po 4 letech někdo zjistí, že má 12 bodů a jsou tam přestupky, které nespáchal nebo se staly jinak, než jak jsou zapsány. A žádá spis. Z policie, nebo z úřadu kterékoliv obce po celé republice. A spis není. Nebo je a vy rozporujete chybu a bum. Přezkum, ani obnova není možná. Vybodování znamená rok bez řp a já to považuji za trest. A abych někoho potrestal chci důkaz, že něco spáchal.

0/0
24.5.2014 22:32

P45a95v35e10l 41O50b56d10r12ž26á19l96e40k 6446934848942

Také záměrně nezmiňuji toho, kdo ty body zapíše, ale právě úředníka bez právního vzdělání, který spis vede, uzavře a rozhodne o udělení bodů.

Pravda - tento systém přináší výhody přestupcům, kteří si s sebou vezmou schopného advokáta, proti kterému pak sedí řádově slabší soupeř. Ale vytvářet takové situace jistě stát nechtěl.

Blokové řízení je téma samo o sobě, nechápu že tenhle (komunistický?) archaismus vůbec ve správním řádu ještě udržujeme. V rámci (porušování) principu rovnosti zbraní je řešení čehokoliv "na ulici" vždycky silně ve prospěch policisty/strážníka a v neprospěch podezřelého z přestupku. Jistě znáte větu: "Jestlipak víte, proč jsme Vás zastavili?", po které následuje samovolné přiznání řidiče jako jedinný důkaz proti němu.

Nechť je situace zadokumentována, podezřelý ztotožněn a má možnost si v klidu (s právníkem/maninkou/...) promyslet, zda souhlasí (a zaplatí sankci jako dnes v blokovém řízení), nebo půjde do správního. A hlavně - ať nejsou pokuty udělené MP či správním orgánem příjmem obcí, uvidíte co by taková drobná změna způsobila; jak by najednou přestala být rychlost vozidel zásadním problémem obce, zmizela by většina "životně nebezpečných míst, kde se musí měřit" atd.

Nicméně v zásadě se shodujeme, ovšem z nás dvou jste to jen Vy, kdo může zajistit, aby se řidič o připsání bodů dozvěděl (i když mu strážník na ulici bude tvrdit, že "za to body nejsou" a číslo § a odstavec na bloku vypíše záměrně nečitelně) - a mohl se jít včas bránit (proti bloku ale bohužel zbytečně).

+1/0
24.5.2014 22:54

P97a90v10e47l 33O85b47d73r83ž61á15l80e26k 6856414898882

Mimochodem - jako největší dárek Vás, poslanců, jsem přivítal tzv. novelu "proti osobě blízké".

Aby byl provozovatel nucen platit pokutu za správní delikt, pokud se ÚŘADU nepodaří prokázat spáchání přestupku někomu jinému (a přitom se nikde neřeší, zda vůbec a jak intenzivně se o to úřad pokoušel) - je (vhodné slušné slovo mne nenapadá) nejvyššího kalibru.

Občan platící pokutu za to, že úředník je neschopný ... to lze asi opravdu jen v ČR.

+4/0
24.5.2014 23:02

M36i20r51o82s25l36a30v 14U51r31b73a67n 1986347311849

To vite, rozpocet se musi vylepsit stuj co stuj. Na body kali pes, ale penze se hodi a tisicovka ma porad stejnou hodnotu, at se vytahne z kohokoliv

+1/0
25.5.2014 8:29

H68o58n72z68a 47B22o20b87u35l56a 9876509293849

Podle mne není primárně špatně praxe oddtahů, ale to, že z toho mohou mít obce nějaký zisk. To mi přijde naprosto zcestné. Mám kamaráda u MP v Teplicích a ten tvrdí, že mají měsíční normu na vybrané pokuty a oznámené odtahy, jinak nedostanou pohyblivou složku mzdy. Samozřejmě, že se to snaží tím pádem plnit, musel by být blázen, aby ne. Ale jak sám říká, snaží se pokutovat hlavně Němce, protože ti na to prý mají. Což je sice pravda, ale o to hnusnější tento systém je.

A pak co se týče pokut - zkuste si najít sazebník pokut v Německu a srovnejte s jejich platy. Například nedávno právě tady proběhla taková informace, že v Německu radikálně zvyšují pokuty, například u telefonování za jízdy až na 70 euro.:-P Možná si to se svým příjmem nejste schopen uvědomit, ale pokut někdo s příjmem 10-12 tisíc dostane pokutu 2.5 tisíce, tak to pro něj může být i likvidační. Nikoliv výchovné, ale opravdu likvidační.

(nebojte, článek jsem četl a dal karmu, jen vím, že těch problémů je tady mnohem více a ty vaše návrhy řeší opravdu minimum a to ještě jen proto, že se vás to osobně dotklo)

+3/0
24.5.2014 22:06
Foto

S40t77a17n50i17s82l43a21v 81H64u78m43l 6805631731161

Díky za slušnou diskusi. A souhlasím. S procentem z příjmů jsem však tvrdě narazil. Je spravedlivý, ale nepopulární. Jen jsem tu myšlenku hodil do prostoru a měl jste vidět, jak jsem byl vláčen médii.

0/0
24.5.2014 22:34

A83r37n83o94š56t 36K67o31b51y24k10a 9629579678480

Ani to není spravedlivé automaticky. Představte si DINKs, který má svých 55000 čistého jako obchodník ve firmě, jezdí svým bavorákem atd. A vedle něj máte člověka, který má také 55000 Kč (třeba jako nižší manager), má ovšem doma rodinu se 3 dětmi vlastními a 2 pěstounskými, má starý tranzit, aby se tam vešli, samozřejmě s maminkou doma. Pokud dostanou pokutu 4000, tak ten první nepůjde na 2 večeři s přáteli, ten druhý možná 1 dítě nepošle na tábor.

+1/0
25.5.2014 11:02
Foto

S79t84a65n90i94s60l58a26v 48H51u56m76l 6185891141401

úplně spravedlivé to nebude nikdy. Pevná částka je nespravedlivější. Zejména když jeden bere 100 a druhý 12 a platí oba stejně.

+1/0
25.5.2014 12:52
Foto

S55t24a29n71i60s66l34a38v 14H19u84m98l 6925811801631

Abych to rozvedl, myslím pokuty udělovat procentem příjmů, ne procenta z odtahů policistům. Pro jistotu zpřesňuji, po zkušenosti z diskuse,

0/0
24.5.2014 22:54

H23o25n97z57a 25B71o77b54u35l20a 9446539983589

Ještě, že jste to upřesnil. Už jsem se lekl.:-)

Ano, podle příjmu bych to chápal, protože pro jednoho je 1000,- Kč neskutečný zásah do rozpočtu a druhý 5000,- ani nepozná.:-/

0/0
25.5.2014 0:01

J58o41s47e83f 54K47l37e95i86s22n60e36r 1860848740584

V tomto případě se nebavíme o běžném občanu Prahy,ale o poslancích u kterých jak je známo když jde o věc tak si odhlasujou zákon přímo na "tělo" ať se jedná o platy a jiné výhody! Právě proto "obyčejným" občanům doporučujete...zaparkujte na záchytných parkovištích a využijte metro a jiné dopravní prostředky a vyhnete se represím...sám to znáte,ale poslanec využije všech dostupných prostředků ve svůj prospěch s odůvodněním na pracovní vytížení až po imunitu...už vím jak to dopadne:-P!!

+2/0
24.5.2014 21:37
Foto

S33t65a70n92i62s91l90a55v 24H82u46m73l 6455491311791

Josefe, prosím přečtěte si pod co píšete než začnete reagovat.

0/0
24.5.2014 22:35

J38o54s59e53f 60K19l37e42i35s27n38e85r 1960878840914

...problém řeším větou....co to je za řešení?já nic já muzikant..pokuta?nevymahatelná a zdlouhavá,tak zbývá odtah,ale tuto normu musel někdo navrhnout a odsouhlasit neb náklady jsou zde velké a podílníci včetně města si plní kasu...problém vidím pouze v tom,že normální smrtelník zaplatí,ale poslanci hledají únikové cesty za jakoukoliv cenu...nebýt poslancem jak by jste toto řešil??

+1/0
24.5.2014 23:11
Foto

S78t75a86n78i82s16l95a66v 49H91u68m70l 6115621591461

Úplně stejně, protože toto je obecné řešení ne pro poslance

0/0
25.5.2014 11:49

P90a79t97r42i34k 31Š97e23b37e37s66t44a 4633152576365

Pane Huml, vždyť ten marast a silniční fasšimus, který je dnes u policejních složek, že PŘEDEVŠÍM VAŠÍM POLITICKÝCM DÍLEM !! Vy jste autorem, navrhovatelem či podporovatelem všech stěžejních silnicofašistických zákonů v této republice.

Ale když odtáhli auto vám, tak to jste se mohl pominout !

Ano, Vaše návrhy a podpory dávají nepřiměřené pokuty - za parkování na modré zóně NEJNIŽŠÍ POKUTA VE SPRÁVNÍ ŘÍZENÍ JE 1500 KORUN + 1000 KORUN NÁKLADŮ ŘÍZENÍ. Tedy 2500 korun za takovouto ptákovinu je již silniční fašismus, kdy mnohá města jen plní své vlastní pokladny (čest těm, jež to nedělají).

Tedy než tady začnete zase utahovat šrouby, tak si uvědomte, že proti občanskému soužití či majetku je 99% dopravních přestupků marginálním a okrajovým porušením nějakého právního předpisu (to 1% z přestupků je alkohol a překročení limitu o +40km/h.) Vždyť i v tom Rakousku či Německu mají limit na měření rychlosti +10km/h a v ČR je to +3km/h... atd. atd.

Poslanec nemá mít žádné výjimky na parkování vozidel, protože neexistuje důvod, aby mohl parkovat kdekoli se mu zamane. když chcete parkovat před PSP, tak si může PSP od hl.m.Prahy buď pronajmout parkovací místa a udělat vyhrazené parkoviště anebo zakoupit parkovací karty pro poslance, ergo stejně si to parkovací místo můžete zaplapatit sám, jelikož do PSP se dostanete klidně i MHD, kdy zaparkujete na kraji Prahy na parkovišti P+R - jako další pracující.

+7/−1
24.5.2014 21:22
Foto

S97t54a94n69i62s51l96a32v 57H92u13m68l 6495661401711

A další ;-D;-D. Vy taky raději píšete než čtete. Jste úplně od věci. Teď si přečtěte článek pod kterým diskutujete, ať víte jakou ptákovinu jste napsal.

+1/−3
24.5.2014 21:27

P67a90t93r27i89k 52Š66e57b77e72s50t54a 4483612136445

viz níže - byl jste rychlejší. Ovšem ptákovinu jsem nenapsal, protože se pohybuji ve správním trestání již 20 let a to na obou stranách barikády. S advokáty dávám dohromady i mnohé žaloby a právní rešerže toho, co dnes se snažíte napravovat - a jak jsem napsal - jsme rád, že Vás MP Praha nakopla z vaší letargie ;-) a to (konečně) správním směrem.

+4/0
24.5.2014 21:31

P43a42t71r56i67k 89Š83e48b81e75s83t41a 4273392736705

a co se týče vašich připomínek a návrhů zákonů - osobně již dva roky vidím, že se snaží mnozí občané tomuto bránit, a nao máte pravdu úředníci na doprabních odborech ignorují právo a zákony. není úplně až tak pravda, co zde tvrdíte, jelikož existuje analogie zákona, která to řeší. probém je ten, že mnozí úředníci bezmyšlenkovitě, a co hůře v mnohých případech přímo se zlým úmyslem a osobním uspokojením arogancí moci, neustále ukazují na literu zákona, která toto neřeší.

Je tedy dobře, že se tyto věci snažíte dát do zákona - i když opět kazuisticky, a bohužel jenom napravujete to, co jste sám i svým  hlasovýáním a návrhy zapříčinil... ale všechna čest, že se o to alespoň snažíte, když Vás ta MP Praha tak nakopla z vaší letargie.

+2/0
24.5.2014 21:29

P95a93t75r71i20k 39Š45e55b86e47s90t88a 4113522826955

btw. ale asi dosti osobních výpadů, život jde dál. Mám mnoho návrhů, které s tímto hodně souvisí... 1. kauce - policie zneužívá kauce, kdy NSS bohužel řáíká, že si může vybírat kauce doslova dle xichtu, 2. zrušení spodních hranic pokut za dopravní přestupky alespoň v k) 3. snížení spodních hranic u všeho - buzerace a vybírání peněz, zejména tam kde blokovka je mnohem nižší 4. možnost podmíněného odkladu zákazu řízení nejméně u přestupků, kdy dostal někdo rovnou zákaz aniž by měl předtím jediný bod (někdy může dostat i rok rovnou) 5. likvidace záznamů starších jak jeden rok u záznamů a bodů, co jsou vymazány (navrhujete) 6. mnohde se správní řízení vleče a tak přoi dosažení 12 bodů může někdo přijít o papíry až za dva roky přoičemž jezdí dál - návrh podmíněného odložení a odečtu bodů, pokud do skončení řízení včetně soudního uběhne více než dva roky, 7. zákone stanovit, že přezkum bloků pro PČR dělá ministerstvo - policie se sama kryje a mnohdy věci na přezkum rovnou zamete a nic nebude dělat = nelze dál podat žádnou stížnost , nic, jelikož jde o dozorčí právo, 8. konečně pořádně napsat to, co už ESLP uvedl již dávno a tady se kolem toho chodí jak kolem horké kaše - body jsou vedlejší sankcí (trestem), což má právě dopad na proncipy úhrnného a souhrnného trestu, 9. explicitně stanovit pasivní žalobní legitimaci na cokoli od policie ministerstvo vnitra - je v tom bordel, že mnohdy se asni neví, koho žalovat - u soudů je dnes cca stovka žaloba na postup policistů (nezákonný zásah), kde soudy dva roky již řeší, kdo je příslušný a kdo žalovaný aniž se dostaneme k meritu věci...

děkuji

+1/0
24.5.2014 21:43

J89o67s34e17f 93S83t14a77ň17u54r45a 2233675356398

Divím se Vám pane Huml, že se pouštíte do takové diskuze. Ve vašem věku už by jste měl vědět, že cokoliv politik řekne je špatné. A je to tak v celé východní Evropě. Nejchytřejší lidé jsou tady na diskuzích akorát je nikdo nevoli.

0/−3
24.5.2014 20:45
Foto

S47t98a79n57i54s84l40a34v 14H95u26m68l 6295971941471

Josefe, to už dávno vím. Musíte napsat něco populistického, jednoduchého, jako třeba nejsem politik makám. ;-D

0/−4
24.5.2014 21:25

K39a91r87e50l 58J15a65n75d22á89k 4977645648938

Pane Huml, jste bývalí policajt. Takže jistě dobře víte, že pro svá tvrzení musíte mít důkazy. Jste schopen dokázat, že odtáhli sanitku a policejní auto ??? nebo jen tak plácáte bez důkazů a na základě jedna pání povídala druhé a ta to řekla mojí manželce??? Spíše si myslím, že se snažíte zakrýt těmito řečmi Vaši bolístku s odtažením vašeho vozidla....8-o

+5/−1
24.5.2014 20:39
Foto

S31t86a61n17i53s89l31a93v 38H20u58m43l 6305211761241

bavíme se o pravomocích policie, které můj návrh mírně snižuje ve prospěch všech. Zkusil by jste přeformulovat otázku nebo napsat nějaký podnět k věci?

0/−1
24.5.2014 21:29

K83a79r22e17l 15J31a78n83d79á42k 4427135458638

Tu fotku s fajfkou jste odkoukal od ofic portrétu našeho dělnického prezidenta K.Gottwalda ??

+2/−3
24.5.2014 20:30
Foto

S86t75a68n19i73s38l16a21v 54H14u26m44l 6635771911251

Má to nějaký význam pro index na burze?

+1/−1
24.5.2014 21:27
Foto

V84á54c97l96a15v 27C52h56u88c10h18m77a 6375201568276

A k tomu návrhu .... proč myslíte, že bych si měl nechat líbit, aby mi na vyhrazeném parkovišti, za které si platím, kdokoliv stál neoprávněně 24 hodin a je jedno jestli má botičku nebo ne?

+1/0
24.5.2014 19:47
Foto

S58t73a33n82i73s20l47a48v 17H71u35m17l 6905701661111

bavíme se o pravomocích policie a jejich nástrojích.

0/0
24.5.2014 20:00
Foto

V91á64c57l87a14v 47C57h68u33c22h29m72a 6305381838436

Ano a ve vašem návrhu je, že kdokoli by si platil za vyhrazené parkoviště, tak by měl strpět 24 hodin botičkou zajištěné auto. Někde jste uvedl cenu za sundání botičky 1000,-Kč. Co takhle tuhle částku pak tedy věnovat majiteli či nájemci parkovacího místa?

0/0
26.5.2014 10:23
Foto

S57t97a85n89i53s19l51a73v 17H59u88m42l 6915441651281

Na konkrétní nájemce se to nevztahuje. Jen na zóny.Z místa pro invalidy je možné odtah ihned, stejně jako z vyhrazeného parkoviště.

0/0
27.5.2014 15:37
Foto

V43á16c85l71a62v 67C23h20u25c63h58m61a 6895731278786

A není zóna taky vyhrazené parkoviště? Nemusejí si náhodou majitelé rezidenčních karet za to platit? Proč chcete zavádět rozdílný přístup? Právě tyhle výjimky dělají z právního řádu bordel.

0/0
29.5.2014 8:37
Foto

V87á90c58l91a83v 75C56h82u23c83h80m53a 6585251768876

Zeptám se, proč s tímto návrhem přicházíte až teď, poté co se rozpoutala diskuze kolem návrhu hospodářského výboru, který řešil pouze a jen auta poslanců a na žádné případy odtahů sanitek ani policie si během projednávání nikdo ani nevzpomněl.

+7/0
24.5.2014 19:44



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.