Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dříve byl SSSR nedotknutelný vzor, nyní je to pro spoustu lidí díky vládní politice USA. že byly těsně před podepsáním smlouvy na těžbu ropy a chystaly se "koupenou revolucí"-jak to nazval jeden z jejích senátorů ovládnout přístav pro Rusko strategický málo lidí zajímá. že pro velmoc, které by lezli k hranicím je to nepřijatelné je pro spoustu lidí nepochopitelné. jak mohou být tak hloupí?

0 0
možnosti

Máte můj respekt a uznání pane Humle. Je dost politováníhodné že v našem svobodném světě dokážeme jenom stýskat si a nadávat, ale když se nám něco předkládá k uvěření at již je to z kterékoli strany skousneme to jako jediné pravdivé a správné řešení a nedokážeme být natolik kritičtí, abychom si zajistili i pohled z jiných zdrojů, což dnes již možné je. Ačkoliv diskuze na netu obvykle nečtu, pokusil jsem se v tomto případě alespon u několika příspěvků učinit výjimku aniž by je hodnotil. Povětšině mi však řada příspěvků dává odpověd na to, že ostudná mediální kampan, které jsme dnes a denně vystavováni z ČT a mainstreamu tištěných medií dokáže lidi zmanipulovat natolik, že uvěří lecčemus. Jsem rád, že se najdou i poslanci PSPČR, kteří se nebojí vystupovat proti militantní propagandě státní a EU administrativy a hledají a poukazují na jiné informační zdroje a nesrovnalosti  v hlavnímu proudu. Je kouzlem nechtěného, že i do ČT24, která se v záhlaví titulu pokrytecky označila jako "nejdůvěryhodnější zpravodajství" občas uniknou informace, které jen potvrzují, že se nám neříká pravda anebo celá pravda ale že se informace, jak oni říkají, vyrábějí. Sám jste na to ve svém blogu nejednou poukázal.  Příjde mi to jako v totalitním Rudém Právu jen v obráceném gardu. Přeji pěkný den a je dobře že ve sněmovně jsou takoví poslanci.

0 0
možnosti

Četli jste rozhovor s Josefem Pazderkou na Aktualne.cz? Může mi někdo ze zdejších "karmovačů" vysvětlit, proč mám věřit tomu, co říká Putin nebo p. Huml více než p. Pazderkovi? Mě by to fakt zajímalo. Proč podle Vás česká média šíří propagandistické lži, zatímco p. Huml objektivní pravdu? Umí to někdo obhájit logickými, věcnými argumenty?

1 0
možnosti

I71v24o 29M48i53l68d33a

28. 3. 2014 15:32

záblesk rozumu a nestrannosti v redorange partě, nevídané a přeci vítané! však vy si to, soudruhu, od svých soukmenovců pěkně vyžerete, ode mne karma

0 0
možnosti

Kde se priznali amerivani, ze do protestu v Kijeve vrazili penize?

0 2
možnosti

Tolik polopravdu a historickych dezinformaci uz jsem dlouho necetl.

5 0
možnosti

Uvazuji, zda svrzeni carske vlady a prozatimni vlady Kerenskeho v Rusku a nasledne vrazdeni bolseviky byl regulerni krok.

3 0
možnosti

"Do Československa přijela vojska přesvědčovat populaci, že musí zůstat ve společenství východu."..... To mi úplně stačíRv

6 0
možnosti

Píše se "s popálenýma rukama "když už, opravte si to.

Dal jste si s článkem práci, ale to je tak všechno.

1 2
možnosti

Pěkně sepsáno, gratuluji. Jen s Vámi a Vašimi závěry bohužel nemohu souhlasit.

3 1
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4066x
Poslanec, hájící zájmy občanů.

Seznam rubrik