Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je opravdu demagogie non plus ultra. Jiné dopisy od rozhořčených občanů tam nemáte?

0 0
možnosti
Foto

To není demagogie, ale sarkasmus či ironie. Víme?

0 0
možnosti

R^Přesné!!Ale celkem by mě zajímalo jestli máte alespoň trochu výčitky svědomí že jste se osobně také podílel na historicky nejhorší vládě v historii samostatné České republiky?;-)

1 1
možnosti
Foto

To bohužel mám. Na samém začátku jsme však byli všichni plni nadějí. Kdo je kdo se ukázalo až po pár měsících. Na mém blogu i stránkách najdete hlubokou omluvu.

1 2
možnosti

J44a93n 95R84á27ž

2. 1. 2013 16:17

Získáte velký respekt, když budete opravdově  (ne fingovaně jak  to dělá velká skupina poslanců) pracovat na tom, aby byly předčasné volby. A obzvláště když je skoro jisté, že se do Sněmovny po těchto volbách nedostanete.

 

Přeji Vám v roce 2013 splnění všech snů a přání i když jsem a zůstanu Váš ideový oponent.

0 0
možnosti
Foto

Už jsem 2x hlasoval pro nedůvěru vládě i když jsem si vědom rizika, že skončím na úřadu práce. A budu znovu hlasovat stejně.

0 2
možnosti
Foto

Inu, to poděkování je i vám osobně, tak si ho užijte.

0 1
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4066x
Poslanec, hájící zájmy občanů.

Seznam rubrik