Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xfilesbrno

12. 10. 2012 13:39
já mám jasno

Drábek je úplně stejný darebák, jako všichni ostatní v TOP09(doplň jakoukoli stranu v parlamentu u moci za posledních 10-15let), lhát, krást, otravovat a ztěžovat lidem život a těm "vyvoleným" samozřejmě cpát co nejvíc..

Pokud chce být takový exot ministrem, musel by to být v prvé řadě chlap, což tento 100%není, je to zbabělec, co se schovává za výmluvy, ten bordel co je pod jeho vedením na ministerstvu a úřadech práce je neuvěřitelný, zákonné lhůty se nedodržují(bez jakékoliv omluvy, co má trvat dle zákona 60 dní, trvá 6 měsíců) lidi pod pohrůžkou propuštění z ÚP a sociálky nesmí mluvit kriticky do médií, mají hrubý podstav,alespoň v Brně, nemají vyhovující prostory, o bezbariérovosti nemůže být ani řeč.... viděl někdy ve světě někdo, aby ministr práce a sociálních věcí byl vyložený asociál a ignorant s hroší kůží?Rv

1 0
možnosti

hrebi

7. 10. 2012 19:39
80% ??

Ono to číslo nespokojených "obyčejných" lidí asi nakonec nebude 80%. DEAL WITH IT.

0 0
možnosti

Kvetuska55

6. 10. 2012 14:26
Hlasování v HP u politiků současné vládní koalice

je manipulované již dávno.Dochází k němu i u hodnocení otázek a diskuzních příspěvků.Běžně se stává,že dáte ke kritické otázce nebo přídspěvku plusové hodnocení, naskočí k vašemu hlasu automaicky dva hlasy opačné.U Drábka to bylo podle zveřejněného grafu jasně viditelné - poměr 1:2 Někdo se zde ptá čemu to slouží?K manipulaci veřejným míněním.Z psychologie člověka je známý fakt, že má tendenci se přiklonit k většinovému názoru.Vzpomeňte si na prudký obrat v hodnocení Víta Bárty a strany VV. Z obrovské veřejné podpory díky mediální masáži klesli na minimum, a to ještě před jejich rozpadem na VV a Lidem.To už byla jen konečná rána z milosti.

Taková manipulace veřejným míněním je smrtícím jedem pro demokracii. A media ten jed podávají národu po kapkách.Exces v HP a Drábkem jen někdo nedomyslel a přehnal.Měli bychom si vzít ponaučení, nevěřit všemu, co nám média servírují a používat vlastní rozum.Pak se nemůže stát, že tolik lidí ve volbách hlasuje evidentně proti svým vlastním zájmům.

1 0
možnosti

petrajana

6. 10. 2012 10:17
500 miliard na MPSV přitáhlo mafii

která si chce z toho něco vzít pro své hrátky.

0 0
možnosti

oulicky.blog.idnes

6. 10. 2012 11:54
Re: 500 miliard na MPSV přitáhlo mafii

Jakých 500 miliard? A máte pro toto tvrzení nějaký důkaz?:-P

1 0
možnosti

ellukas

6. 10. 2012 5:09
Ono ty manipulace jsou v podstatě kontraproduktivní

především v dlouhodobém horizontu. Co to udělá s jedincem, když uvidí na obrazovce, že jeho názor se liší od většiny, i když to nebude pravda. Existují sice psychologické pokusy, které ukazují, že pokud budeme někomu tvrdit, že bílá je černá, tak ten dotyčný podlehne a začne říkat, že opravdu vidí tu černou barvu. Ale nevím nic o tom, co se děje, když třeba tomu dotyčnému většina začne nepravdivě začne tvrdit, že jde o černou, a menšina o bílou. Nepovede to nakonec k tomu, že ten jedinec pro příště přestane věřit těm ostatním, i když mu začnou za chvili všichni tvrdit, že bílá je černá, že tedy v každém případě musí spolehnout toliko na vlastní úsudek?

1 0
možnosti

Více takových Kožených!

6. 10. 2012 2:03
Ano, poslední dobou jsou výsledky

hlasování manipulovány pomocí výpočetní techniky a dynamického měnění IP adresy hlasujícího "stroje".

0 0
možnosti

pydloun23

5. 10. 2012 23:47
Hodnocení hosta pořadu

je naprosto irelevantní. Většinou ti, kteří něco řeknou, něčemu rozumí a dokážou nabídnout nepopulární řešení mají negativní hodnocení. Populisté, "celebrity" a různí kecálkové jsou hodnoceni naopak velmi dobře. Samozřejmě to není pravidlo. A nemíním tím p.Drábka (pořad jsem neviděl). Spíš to svědčí něco o společnosti... stejně jako ty blogy tady a reakce na ně. Proč mají potřebu blogovat lidé politici? Vy máte možnost svoje názory veřejně prezentovat, tak to dělejte hlavně prostřednictvím parlamentu, Vašich kanceláří, médií... Slyším od Vás samé komentáře, glosy, ponižování politických soupeřů - ale ŽÁDNÁ ŘEŠENÍ. Víte, ono hodně přemýšlejících lidí nějaká ta řešení tohoto svinčíku už konečně čekají. Ale těžko od Vás, že?

0 0
možnosti

Stanislav Huml

6. 10. 2012 0:16
Re: Hodnocení hosta pořadu

Mýlíte se. Kdyby bylo irelevantní, nebyl by důvod takhle blbnout. A není to první případ v Hydeparku. Takový průzkum veřejného nmínění /a toto je jeho obdoba/ má vliv na hosty diskusních pořadů. A řešení překládáme. To jen někteří neradi čtou a ani neposlouchají.

0 0
možnosti

pydloun23

5. 10. 2012 23:38
Pane Humle,

pan Drábek jistě není politik a podle toho taky dopadl. Ale vyšel z toho celkem se ctí. Je komické, jak vaše současná (upozorňuji SOUČASNÁ - kdoví kde budete za 4 roky) strana chce jeho okamžité odstoupení, aby nezametl stopy. Proč neodstoupili politici SČ kraje spojení s pochybným rozhodováním dr.Ratha a kandidují opět na čelním místě kandidátky??? Předpokládám, že policie si z ministerstva podklady odnesla. A k tomu IT sektoru. Jsem zvědav jak si po "uchopení moci" Vaše strana poradí s letitými IT zakázkami těchto velkých firem na různých ministerstvech. Ty smlouvy jsou prakticky nevypověditelné a mnoho z nich bylo uzavřeno ještě za oposmlouvy a také za dalších ministrů za ČSSD (samozřejmě nejen ČSSD). Necháte je běžet? Nevýhodně pro stát? To budete muset fest zveda daně, aby jste na to měli... Udělat v tom svinčíku pořádek nebude jednoduché a ČSSD rozhodně nebude garantem těchto změn, ale dalšího rozhazování a rozkrádání. Řekl bych to asi takto - čas ukáže.

0 0
možnosti

Stanislav Huml

6. 10. 2012 0:18
Re: Pane Humle,

Ano, čas ukáže. Rozdíl mezi Drábkem a politiky Stč kraje, i Severočeského, chcete-li je podstatný, Jednomu z nich do konce mandátu zbývají téměř 2 roky, ty druhé prověří volby za pár dnů. A mimochodem kandidátky, to je fakt jen a jen vnitřní věc strany. Nikdo jiný než ona neriskuje, že ve volbách propadne. Místo na kandidátce není veřejná funkce, nemyslíte?

0 0
možnosti

Ottis300

5. 10. 2012 21:57
Pane Humle, že do toho vždycky strčí Vás,

ti Vaši straničtí kolegové. Nevidím tu ani jednoho, že by šel se svou kůží na trh. Holt Standa je ve straně bažant, tak šup na rajóny!

A ten "koumák" je kdo? Vy asi ne.

Ale vážně: vaříte z vody o které každý trochu rozumný ví, že je zakalená.

Sleduji to, co host říká a ne, co kdo plká na panelu, případně honí křivku sympatií.

0 0
možnosti

Stanislav Huml

5. 10. 2012 22:06
Re: Pane Humle, že do toho vždycky strčí Vás,

Sledujte dál Otis

0 0
možnosti

M. V.

5. 10. 2012 21:39
hmm

A to te trapi Stando co? :)

0 0
možnosti

Stanislav Huml

5. 10. 2012 21:42
Re: hmm

a víš že ani ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4066x
Poslanec, hájící zájmy občanů.

Seznam rubrik